2:a semesterdagen!

Först och främst ska jag säga att idag går alla våra tankar till familjen på Häringaryd (Nafnas ägare) och främst deras dotter Lilja som ligger på hjärtintensiven i Lund. Hoppas allt går bra och Lilja blir frisk snart!

Igår började både Fredrik och jag officiellt vår semester. Det firades med en dag på Ronneby Brunnsbad tillsammans med familjen Antonsson. Fredrik och barnen badade hela dan medans jag låg på en filt och myste. Är fortfarande inte återställd efter sjukan men det börjar gå åt rätt håll. Barnen tyckte iallafall det var jättekul och njöt i fulla drag.

Idag har Emelie och jag varit ute en runda med Corinne och Nafna medan Fredrik och Amelia var i växjö och hämtade plattor till farmor och farfar. Tove fick lite egentid tillsammans med farmor vilket var uppskattat:) Resten av dagen består för min och barnens del av äkta semestesysselsättning - ingenting - och för Fredriks del förberedelser inför morgondagen då plintarna till altanen ska grävas ner. Barnen ska åka till mormor och morfar i morgon och stannar där till fredag så vi kan göra klart altanen, eller planen är så iallafall...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!