Jobba, jobba, jobba...

... det känns som om det är det enda jag gör just nu. Tredje natten på rad, sen ledig en natt och därefter ytterligare tre...
Med andra ord en spännande helg att se fram emot;) Folk måste tro att vi inte gör någonting på jobbet eftersom det finns tid till bloggande, men dessa fem minuter är i stortsett de enda lugna på hela natten:(

Anna och jag var i simhallen idag för lite välbehövlig träning. Kändes SÅ skönt efteråt men nu börjar träningsverken sätta in, undrar om jag kommer ur sängen i morgon? Bestämde oss för att simma minst 1 gång/ vecka plus försöka hitta någon annan träningsform att ägna sig åt. Känns verkligen som att det behövs, särskillt eftersom det varit lite lugnt på ridfronen nu över helgerna:)

Ställde mig på vågen idag (med stor fasa!) och till min lyckliga förvåning visade den -2 kg!!! Om inte det ger insperation så undrar vad som möjligen kan göra det? Kändes jättebra och motiverar verkligen till fortsatt kämpande:)

Har lite ångest över mitt tentaarbete som ska lämnas in i slutet av veckan... Har inte ens börjat sammanställa det ännu och det är redan onsdag. Tur att barnen är på dagis på torsdag hela dan så jag får lite tid på mig att göra färdigt... Eller kanske inte...

Nu är friden slut och dax att återgå till arbetet.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!