Heja mig!

1 vecka utan både godis och snus; heja mig vad jag är duktig:) Godissuget är fortfarande värst och det är fruktansvärt svårt att gå förbi godishyllan i affären utan att köpa, men med en vilja av järn ska det nog gå bra. Är oxå inne på mig tredje dag med "pulverdieten" och det känns helt ok. Köpte Allveco (eller vad det nu heter...) och det smakar faktiskt inte så tokigt, får se om jag säger samma sak om två veckor...
Första dagarna var jag konstant hungrig men det har lagt sig nu. Fuskade dock igår med en bit pizza...
I morgon blir det simhallen med Anna och sen en långrunda med Samona i skogen:) Funderade oxå på lite andra träningsmetoder och hittade lite av varje i Tingsryd, ska ringa i morgon och kolla om det finns platser kvar:)

Känner verkligen att jag är superinspererad för detta nu! Känns så skönt när man väl kommit igång och man undrar varför man inte började tidigare? Ren lathet troligen:)

Vaknade i dag och undrade hur i h-vete det redan kan vara den 11/1?? Det var ju nyss nyår! Men det är väl bara att vänja sig, snart flyttar barnen hemmifrån och vi går i pension...

Funderar oxå på att sälja vårt hus och flytta, både Fredrik och jag är urtrötta på allt renoveringsbehov och allt som måste göras hemma:( Vi har fått ögonen på ett ställe som ska säljas nära hemma så det får nog bli en titt på det:) Tyvärr finns det inget stall, men huset är i bra skick och ett stall kan man alltid bygga:) Vi får se, vi får se...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!