Fredag kväll

Jag har bestämt mig för att lämna ämnet "vargjakt" för stunden, eftersom det tydligen gör väldigt många människor upprörda. Ska bara göra ett sista inlägg: om en stam med 150 vargar härstammar från 10 individer på 70-talet så kan jag inte förstå hur man kan påstå att inavel inte skulle förekomma? Men, som sagt nu lämnar jag ämnet...

Idag har vi varit och tittat på ett hus; jättefint och helt perfekt för oss förutom att det fattas ett stall... Men allt kan byggas:) Så nu blir det till att ta sig en funderare och se vad vi kommer fram till. Egentligen bor vi ju ganska bra, men renovering är inte vår starka sida och det finns en del som behöver göras här:( En sak är iallafall säker; skulle det bli aktuellt med en flytt ska jag hyra in folk som packar och bär flyttkartonger, det har jag gjort färdigt i mitt liv!!

Igår hade Amelia hittat en bok på bibloteket om hur man flätade manen på hästar. Så när vi kom hem skulle Mini ha flätor:) Den underbara minishettisen stod som ett ljus medans barnen hängde och klängde över hela henne. Tog två fina bilder men de vill inte fastna på bloggen:( Provar att lägga dem på Facebook istället...

Nu är det dax för Let's Dance och en kopp kaffe.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!