Award från Ninni: www.marklanda.blogg.se

Reglerna se ut så här.

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

1. Jag är fruktansvärt rädd för spöken (dom finns!!)
2. Min hemliga (inte nu längre...) dröm är att åka Transibiriska järnvägen.

3. Jag har en stor förkärlek till lakris...
4. När jag var yngre svor jag att alldrig bli som min mamma, nu är jag precis som henne:)
5. Min sambo önskar att jag var mer lik min pappa...
6. Jag är otroligt teknisk (faktiskt!)
7. Det är jag som utför de mesta "fixargrejer" hemma (kopplar in elektronik, spikar m.m.)

Jag ger denna award till:
Helena www.helenawall.blogg.se
Eva www.pfrunder.blogg.se
Flisan www.bouncy.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!