2010

Jaha, då har vi åter påbörjat ett nytt år och inget känns annorlunda:) Nyårsafton flöt förbi ganska lugnt tillsammans med Frans, Anna och barnen. Nellie och Amelia lekte hela kvällen så när det väl var dax för raketer var de ganska trötta, men roligt hade de. Vi åt älgstek med potatisgratäng, förrätt som jag inte kan uttala och pannacotta med chokladmouse till efterrätt. Gott som attan!

Än så länge ser detta år ut att bli ganska likt de föregående, inga större projekt planerade förutom Millans valpar och en drös med ston som ska bli dräktiga:)

Måste ju oxå berätta att Millan inledde som karriär som jakthund på ett strålande sätt; resultatet blev ett skjutet råddjur! Visserliggen kan man kanske inte ge henne hela äran, men duktig var hon och fick berömm av hela jaktlaget:) På måndag är det dax för hennes röntgen och om den är ok ställs hon ut i Malmö o början av mars, sen väntar parning.

I morgon när jag sover ska Fredrik och Amelia till Väckelsång för att premiäråka med Amelias nya skridskor, hon har ju inte hunnit prova dem än. Nu måste jag nog ägna mig åt mitt jobb en stund:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-01-02 @ 10:59:33 URL: http://helenawall.blogg.se/

Jahapp, ja det är väl så..allt är sig likt..Låter som att Millan skötte sig bra!Kul!Och så hoppas jag att du tar dig tid att andas mellan varven..Inga fler akutresor till lasarettet hoppas jag??Och ni är välkomna precis när ni vill, upp till oss!

Grått nytt hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!