100124

Oj, redan fyra dager sedan jag bloggade sist! Gisses vad tiden går fort:)
Här händer som vanlig både det ena och andra; det jobbas, fixas o donas.

Fick resultaten på Millans röntgen och det var inte särskillt uppmuntrande; hon hade C på ena höften o B på den andra. Detta gör såklart att jag inte vill para henne vilket är tråkigt, hade gärna velat ha en kull efter henne. Men, men huvudsaken är att hon mår bra vilket hon gör!
Har oxå lagt ut Donna på annons, då vi bestämt oss för att sälja henne. Även jag inser att man inte kan samla dem på hög och att man ibland måste sälja...

Vi har fortfarande inte hittat någon ponny till Amelia men vi letar vidare. Vill verkligen ha en som passar och som hon kan ha roligt med!

Det blev en kortisblogg idag, men nu ska jag krypa ner i soffan och se på film; det har jag förtjänat!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ninni
2010-01-25 @ 19:53:57

Du har fått en award i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!