100117

Söndag kväll och jag ska snart till jobbet; igen... När jag vaknade idag hade min man gjort älgstek, mums! Han kan om han vill:) Middagen/kvällsmaten avnjöts tillsammans med svärföräldrarna vilket alltid är lika trevligt. Sen var det bara till att bylta på sig massa kläder och ut till stallet. Det blåser halv storm här och vinden är som is:( I morgon blir det en tripp till ridhuset, Anna ska rida Samona och Amelia ska provrida en ponny. Mia har klart och tydligt talat om att hon inte vill bli riden längre, hon börjar ju bli till åren (26 år!) så det börjar bli dax för en ny stjärna. Huset vi tittade på i fredags håller mig vaken med en massa tankar. Vi har iallafall bestämt oss för en tur till banken för att se om pengarna räcker till. På ett sätt hoppas jag att banken säger nej, då slipper jag ligga vaken mer, fast jag vill gärna ha det... Svärmor tyckte vi skulle göra en för- och emotlista; kan vara en bra idé, men jag känner på mig att förlistan blir betydligt längre än emotlistan... Tror att jag får ringa pappa så han kan följa med o se alla nackdelar:) Nu är det dax att hoppa in i duschen och sen i väg till jobbet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!