100107

Fy, vilket abstinens jag har, har inte ätit godis på tre dagar:(
Min kära sambo kom ju på den utmärkta iden att vi skulle sluta snusa...
Det är ju jättebra men kanske inte samtidigt som man går på sockeravgiftning! Ska bara medela att det är sockerabstinensen som är värst, snuset klarar jag mig faktiskt ganska bra utan. Köpte "fusk"snus (nikotonfritt) bara för att sysselsätta mig...

För övrigt går det bra med min utmaning. Jag har besämt mig för att börja simma på måndag, vi får använda simhallen genom personalklubben på måndagar gratis:)
Funderade oxå på hur jag ska få igång min viktminskning på bästa sätt och kom fram till att jag behöver en rivstart för att hålla mig motiverad. Därför blir det "pulverdiet" i 2 veckor från i morgon och sen Viktväktarna. Jag har använt Viktväktarna förut och gillar deras metod eftersom det är något man kan fortsätta med även när man nått sin målvikt plus att hela familjen kan äta samma mat, även de som inte bantar (barnen...).
Dessutom är det hälsosamt och gott:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna
2010-01-09 @ 08:28:53 URL: http://www.stallbjorksjon.se

Hej!

Såg att du tänkte börja simma. Har funderat på samma sak, så vi kanske ska slå oss ihop? Roligare att träna ihop:-)

Funderar även på att gå på typ Friskis o Svettis oxå, men finns det nåt sånt i Tingsryd?

See you!!!

Postat av: Helena
2010-01-11 @ 13:05:46 URL: http://helenawall.blogg.se/

halloj!

Jag har börjat med Herbalife..Det är oxå pulver, men massor med tabletter oxå..Kolla in det, för är du intresserad av att testa så har jag min coach i Klasentorp (moheda/torpsbruk),så hojta till bara, och alltså det funkar ju, och inte är man hungrig emellan heller..



Heja oss iallafall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!