Vinterland

15 cm snö har det kommit i natt!!! Det tog 45 min att köra hem från jobbet, en resa som normalt tar ca 15 min... När jag skulle släppa ut Schex o. Nickan gick det inte komma in i stallet för det låg meterhöga snövallar framför dörren:( Inte heller hästarna kom ut så nu är Fredrik ute och skottar fram dem. Tur att man har en så stark och bra man!

För övrigt mår alla bra både människor och djur. Donna är troligen såld, värre är det med Schex. Det har ringt massor av folk på henne, men de verkar inte förstå ordet oridbar eller endast avel. Tror nog vi kommer behålla henne om ingen vettig människa dyker upp snart...

Undra om min underbara man blir glad när jag talar om för honom att vi måste hämta hö - idag! Får nog komma på ett fint sätt att säga det...

Nu ska jag krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet, glömma all snö och drömma om varmare årstider:)
Kram


Kommentarer
Postat av: Helena
2010-02-21 @ 15:05:13 URL: http://helenawall.blogg.se/

Hallooo!

ja Donna är med största sannorlikhet såld, te mig! hahaha, du ta och läs i min logg, jag var hemma 4 imorse, tog 2 timmar att komma hem, och det är 3 km!!!Stackars mig..J-a snö..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!