Vackert väder:)

Kanske inte, men jag är trött på att gnälla på vädret så jag har bestämt mig för att gilla snö:) Och tur är väl det för den vräker verkligen ner! Hästarna ville inte alls gå in trotts snöstorm och blåst. Fick jaga dom en lång stund innan de slutligen bestämde sig för att gå in...

Fick ett ryck på em och fixade all tvätt, diskade, damsög och fixade:) Kände mig riktigt energisk, men energin tog slut lika fort som den dök upp...

Längtar verkligen till nästa vecka! Är så trött på denna väntan, kan det aldrig bli söndag?? Ni som undrar vad jag dillar om får hålla er till tåls lite till... Vågar inte säga något fören jag vet vart det lutar:)

nu ska jag titta på "mästarnas mästare" och sen är det äntligen säsongsstart för "House"!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!