Usch vad det är långt till oktober

Idag har vi haft en mycket bra dag! Började med mysfrukost tillsammans med barnen och sen fick de lite Alla-Hjärtans-dags-presenter. Amelia fick en Hello Kitty telefon och en Hello Kitty karmera (som hon hade sett hos Ninni) och Tove fick en påse godis; alla sakerna gick hem med bravu:)

Sen fick jag ett slängryck, så då åkte sopsäckarna fram och resultatet blev 5 säckar med skräp! Kändes riktigt skönt, men egentligen kunde det nog blivit minst 5 till...

I em har vi haft husköpardiskussioner och vi kom ännu en bit på vägen till vårt drömhus. Nu återstår mest praktiska saker och att vi ska bli av med vårt...

Det roligaste idag var helt klart att vi äntligen har planerat och bestämmt vår resa! Den 20 oktober åker vi till Gran Canaria tillsammans med Daniel, Lotta och Alfred; 8 dagar med sol, bad och trevligt sällskap:)
Synd bara att det är så långt till oktober...

Nu ska jag ta ett glas rött och gräma mig över mitt stora misstag; trodde jag skulle till skolan i morgon men det var på tisdag. Problemet är bara att jag jobbar måndag och tisdag natt så det blir till att skippa skolan... Tråkigt eftersom vi inte har träffats sen Lucia:(
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!