Snö, snö, bara massa snö

Idag har vi faktiskt fått riktigt mkt gjort; städat, tvättat, handlat och fixat med hästarna. Amelia hade en fin medalj med sig hem från OS och hon är sååå stolt:)

När vi var i Tingsryd och ahndlande skulle vi ju köpa en ny pulka, men icke! Det finns inga pulkor att få tag i, de är slut hos tillverkarna och några nya ska inte göras:( Så om någon har tips på var man kan få tag i en vanlig pulka mottages dessa tacksamt!

Till lunch blev det korv i korvboden på börjes - barnens favorit! Amelia beställde pommes med kött till middag så det fick det bli:) Min underbara sambo fixade maten medans jag tampades i snöstormen med att få in fem hästar som inte alls ville gå in...
Samonas, Alinas och Stellas täcken var så stelfrusna att de gick att ställa på golvet! Mini och Nafna var täckta av snö men de var lika glada för det.

Nu sitter Amelia och jag i soffan, kollar på OS (curling) och äter popcorn samt väntar på att Fredrik ska komma in så vi kan öppna en flasta vin; det har jag gjort mig förtjänt av idag!
Kram


En snötäckt minishetlandsponny


Kommentarer
Postat av: Anja
2010-02-19 @ 22:01:27

Den där boxen är väl knappast tillåten att ha en ponny i? Ser ju jätteliten ut :S

Postat av: Therese
2010-02-20 @ 09:12:03

Jodå, den är godkänd. Bilden är tagen i en dum vinkel, därför ser den så liten ut. Ponnyn är 78 cm hög o boxen är exakt 3 kvadratmeter så den är mer än godkänd.

Postat av: Ninni
2010-02-20 @ 12:15:23 URL: http://marklanda.blogg.se/

Mia är inne i stallet och tinar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!