Provridning i snöstorm

Idag har Amelia provridit en ponny; en liten B-ponny av rasen welsh. Han är jättefin och passade henne perfekt! Oturligt nog började den väntade snöstormen precis när hon skulle rida så det blev en kort tur men allt kändes bra. När jag frågade om hon gillade och ville ha ponnyn svarade hon:"Men mamma, han heter ju Muffins! Klart jag måste ha honom!!" Sen var det inte mer med det. Mu återstår bara hur vi ska få in honom i stallet, det är ju redan fyllt till bristningsgränsen...

I övrigt har det varit ganska lugnt här; var hos Daniel o lotta en runda på fm och sen möte på jobbet. Mötet innebar samma gamla vanliga tjafs, hade räckt att gå på ett möte per år man hade ändå inte missat något...

I morgon ska Amelia vara med på OS! Visserligen bara på dagis men ändå:) Hon är så spänd inför detta; barnen har tillochmed gjort medaljer som de ska dela ut. Ibland glömmer jag hur stor hon har blivit! För mig är hon fortfarande min lilla bebis, och kommer troligen alltid vara:) Något som slog mig i går är hur olika det är med första och andra barnet:
När man får sitt första barn undrar man hela tiden när de ska börja krypa? Gå? Prata? osv men med det andra är det istället oj, titta hon kryper, går, pratar osv. Ni som har mer än ett barn fattar nog vad jag menar. Jag tycker personligen att det är svårt att hänga med i Toves utveckling, det går så fort. Hon pratar redan med två-ords-meningar trotts att hon är mer än 1,5 år, hon sjunger sånger och allt annat möjligt:)

Min kamera är fortfarande försvunnen, vilket gör mig tokig! Har önskat mig en ny i födelsedagspresent, så troligen hittar jag den gamla dan innan eller dan efter min födelsedag...

Nu blir det lite OS och sen sängen, är fruktansvärt trött idag oxå.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!