Ont i knät...

... har jag utav bara den:( Vildsvin och hund på rymmen är inte bra för mitt stackars knä, just som det faktiskt hade blivit ganska bra...
Tur att det finns starka smärtstillande!!

Hade hoppats kunna ta en tur med Nafna idag, men den planen gick om intet. Ska proppa i mig lite extra piller så går det förhoppningsvis ta en runda i morgon; utan grisar!

Är fruktansvärt irriterad över att min kamera är borta. Hade tagit massa fina bilder på hästarna, hundarna och barnen och nu är de borta:( Har letat som en galning men den är verkligen borta...
Troligtvis har jag väl glömt den någonstans eller så har en viss liten Tove lekt med den...:)

Har gjort upp lite planer för mitt nya stall (svårt att låta bli...) och det blir en stor lösdrift samt 4 boxar. Tanken är att alla ska gå på lösdrift och boxarna ska vara i "reserv". Vi får väl se om mina planer går hem hos den andra som ska bo i huset eller inte;)

Hästarna är förresten jättefina i sina nya reflexgrimmor, det riktigt lyser om dem:) Ska bara ha tag i reflexer att sätta på Minis grimma, finns ingen grimma i hennes storlek...

Nu ska jag gräma mig över min kamera en stund och trösta mig med en pepparkaksballerina; min nya favorit!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!