Nu är förrådet fullt!

Äntligen hemma efter en låååång dag. Körde hemmifrån kl 04.10 (!), hämtade upp våra passagerare (mamma, pappa o syster) i Växjö och styrde sen nosen mot första anhalten; Helsingborg. Där blev det en liten paus på båten över till Danmark innan resan fortsatte mot Tyskland. Såklart var det inköp av diverse alkoholhaltiga drycker som stod på listan:)
Vädret ner var skit; snöblandat regn och absolut oplogat på motorvägen... Det var dock bättre på hemvägen vilket var skönt. För att göra en lång historia kort gick bilen ganska baktugnt hem, men trevligt var det!!

Måste oxå berätta om min tur på Nafna i fredags; denna gången slapp vi grisarna och allt var bra, tidig morgon och inte ett ljud eller liv ute:) Vågade till och med mig på att tölta lite (tror jag...) vilket var häftigt:) Sen skulle vi galoppera lite på vägen hem och då kom kära lilla Nafna på hur kul det är och började bocka! Jag var inte alls beredd på det utan höll på att åka av i rena förskräckelsen. Egentligen busade hon mest med huvudet och det var inte alls farligt, bara lite överraskande:)

Nu blir det lite OS-tittande och sen lockar sängen. I morgon ska Amelia få prova på Nafna, vi får se hur det går:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Ninni
2010-02-14 @ 09:34:17 URL: http://marklanda.blogg.se/

Nytt påhitt! Ta ur henne det ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!