Huvudbry

Usch, vilken huvudbry vi har över det tilltänkta husköpet. Har lagt ut vårt på annons så det är väl alltid en början, men egentligen vet jag inte om det är bra eller dåligt...
Såklart är vi jättespända inför vad som komma skall, men samtidigt känns det kluvet. Det är lite som man brukar säga; man vet vad man har men inte vad man får. Största anledningen till att vi bestämt oss för att sälja är ju att inte riktigt trivs. Sen finns det flera mindre anledningar som spelar in, bl.a. att takhöjden i vårt hus är under 2 m och Fredrik är över 2 m lång...
Det som egentligen gör mig mest stressad är att vi fortfarande inte fått helt klart om vi får köpa det andra stället...

Har tagit lite nya bilder på pållarna idag, men tyvärr glömde jag kameran hos svärmor så jag får lägga in dem i morgon:)

Fredrik har åkt för att titta efter grisar så nu sitter Amelia och Jag i soffan framför "Hanna Montana" och myser med kakor:)

Nåja, nu ska jag fortsätta fundera på vårt hus och äta en kaka.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!