Hoppsan!

Vilken dag jag hade igår...
Jobbade natten, hem släppte ut hästarna och hundarna, åt lite frukost och kröp i säng. Tanken var att jag skulle sova till 2, stiga upp och gå på möte samt hämta barnen kl 16.30. Men så blev det inte! Somnade ganska snabbt och vaknade kl 17.30!!! Kollade på klockan och fick lite smått panik, ringde till Fredrik och som tur var befann han sig i Linneryd och kunde hämta barnen. När jag kollade hur dax jag hade ställt alarmet stod det på 02.00 istället för 14.00:( Var nog ganska trött på morgonen...

Idag blir det fm-fika hos Daniel o Lotta, möte på jobbet och i em ska vi titta på en ponny. Fast egentligen borde jag minska ner på hästantalet, just nu är 10 hästar 10 för många...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!