Helg

God morgon!
Amelia är på OS på dagis så jag passar på att mysa i soffan med Tove. Det är väldigt sällan hon och jag är ensamma så det gäller att ta tillfället i akt:)

Måste bara kommentera något riktigt korkat jag hörde på radion häromdagen: en killa hade skrivit på sin blogg att han hade mördat/ dödat någon! Så klart läste någon detta inlägg och anmälde honom. Ska man absolut döda någon borde man kanske inte skriva om det på sin blogg... Eller??

Nu är det strax dags att hämta Amelia och sen ska vi till Tingsryd för att köpa en ny pulka eftersom deras kära pappa har använt Amelias pulka till att dra in ved; och tagit sönder den! Får nog oxå handla lite inför helgen då jag jobbar lördag och söndag natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!