24 feb

Har varit på VC med mitt knä idag. Läkaren blev smått hysterisk och ville skicka in mig akut på röntgen. Jag undrade om han inte var riktigt klok, vem vid sina sinnes fulla bruk åker in och sätter sig på akuten vid detta dax om det inte är riktigt akut?? Nej, har jag gått så här länge kan det minsann vänta tills i morgon. Fick dock en spruta med smärtstillande så nu känns det helt ok:)

Så i morgon blir en hektisk dag; lämna barnen vid halv åtta, sen skolan i ett par timmar, vidare till röntgen, tillbaka till skolan, hämta barn vid halv fem och sen jobba natten. Tur att man är ledig hela helgen:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!