23 feb

Jaha, då var ännu en dag till ända...
Hade stora planer för dagen och hann med en del på fm; hämtade spån, köpte häst- och fårmat, mockade stallet hemma och fikade hos gammelfarmor. På em skulle jag fixa med drottningarna, Amelia skulle rida och jag skulle på möte + lite till, men allt utom mötet fick skippas; mitt knä är helt förstört! Tur för mig köpte jag en ny flaska isbalsam i hästaffären för det är den som göratt jag överhuvudtaget kan gå just nu. För er som är intresserade blev jag sparkad av en unghäst för ca 1 år sedan, men tjurskallig som man är tror man att det går över. Det har det oxå gjort i perioder, men nu när man har pulsat runt i snö i 25 evigheter säger mitt stackars knä ifrån! Så i morgon blir det en tur till VC och förhoppningsvis en spruta så man klarar helgen och Scandinavium...
Egentligen skulle det opereras, men vem har tid/lust att hoppa på kryckor just nu???

I morgon ska jag oxå på ett möte med kommunens utbildningsgrupp:) Jag och en klasskompis ska berätta om utbildningen vi går och förhoppningsvis inspi rera andra att söka samma utbildning. Den är verkligen jätteintressant och jag kan varmt rekommendera den för alla undersköterskor!

Nu är det dax för en ny omgång isbalsam och sen blir det soffan. Fredrik fixar med hästarna ikväll, mockar till och med hos drottningarna! Han är såå duktig, han:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!