22 feb

Vaknade till snöfall...igen. Tur att man har sen semester i år, för snön kommer ligga kvar till midsommar!
Mitt knä har pajjat totalt, ser ut som en gammal tant när jag försöker förflytta mig:( Ringde till VC för att få en morfinspruta, de skulle ringa tillbaka kl 4...
Varför är man inte gift med en läkare, rörmockare, elektriker, bilmekaniker, hovslagare och snickare?? Skulle verkligen behövas och tänk hur mkt tid och pengar man skulle spara...

Hade hoppats kunna ta en tur med Nafna idag, men knäet sammarbetar inte så det får vänta:(
Ska försöka få i mig lite mat och sen hämta trollen på dagis:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!