20.50

Jag hatar dessa förbannade vildsvin!!!
En kort resumé: skulle ta in drottningarna och höll på att mocka. Då hör jag hur hästarna lever rövare i hagen och sen smäller staketet och båda kommer rusande i full fart. Samtidigt ser jag tre stora vildsvin, mitt i hagen! Turligt tyckte hästarna att stallet verkade säkrast så det gick bra att få in dem.

Om ni inte vet hur det är att laga staket i mängder av snö kan jag tala om att det är inte precis lätt...
Dessutom var det kolsvart och skitkallt...

Nu ska jag skälla på min stackars man för att de inte utrotar vartenda vildsvin inom 100 mils radie.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-02-24 @ 22:00:46

Halooooo!!

Ni får skjuta hur mycket ni vill, i påsk, för då vill vi ha med oss så mycket vi bara får, helst då grovstyckat, men skjut dem då.. Hoppas det går bra med knäet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!