Lekdejt:)

Idag har Amelia varit på sin första lekdejt alldeles själv. Visserligen inte särskillt långt hemifrån men det var lika spännande ändå! Måste erkänna att det känns lite konstigt, nu är hon ju liksom stor...
Fast samtidigt känns det fantastiskt att min lilla flicka har blivit så stor:)

Fick rapport idag om att Cokie och Schex sköter sig utmärkt och att allt gått bra så här långt, vilket gör mig lite lugnare. Det är alltid lite nervöst när man lämnar iväg hästar till personer man inte känner men det här känns bra än så länge. Dessutom har jag kollat upp dem noga innan jag skickade iväg hästarna.

Eftersom ikväll skulle bli vår sista gemensamma kväll på min semester så hade jag förberett lite extra till kvällsmat idag. Precis när jag skulle börja med maten ringer Fredrik och säger att lastbilen har havererat utanför Lenhovda och att han nog inte är hemma förren vid 22...
Så det fick bli en mysig middag med barnen som nästan direkt efter slocknade i varsin soffa:) Därför ska jag passa på att gotta ner mig i soffan och titta på "Ernst" i lugn och ro:)

I morgon är tanken att Amelia ska få följa med ut i skogen tillsammans med Nafna och mig. Det är första gången hon ska rida själv i skogen men med tanke på hur duktig hon har blivit i sommar ska det inte vara några problem. 
Kram


Kommentarer
Postat av: Ninni
2010-08-13 @ 13:34:04

Härligt med ridtur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!