31 aug

Sista augusti idag, känns lite konstigt; vart tog sommaren vägen?? Men jag gillar hösten; tända levande ljus på kvällarna, dra på sig en stor mysig tröja och krypa ner i soffan, vackra höstdagar och allt annt som hör till. Längtar faktiskt efter att få stalla in hästarna nu, fast det brukar bara vara ett par veckor sen längtar jag till det är dax för betessläpp igen...
Emelie ochh jag red hästarna på fältet idag vilket hade lite blandat resultat. Corinne är högbrunstig och väldigt förälskad i Emelies Mini, vilket gjorde att så fort hon kom i närheten av honom skulle hon stanna. Efter en hel del övertalande gick hon dock riktigt bra, men jag insåg varför man ska ha sina ston dräktiga...
Kvällen har tillbringats i soffan med hela familjen framför "Fångarna på Fortet". Efter att barnen kommit i säng hade min kära sambo och jag en het diskussion rörande folk som studerar. Utan att dra upp allt som sas kan man sammanfatta med att min man har en konstig syn på saker!

I morgon måste jag frosta av vår frys som knappt går att öppna för all is, handla och helst hinna städa lite...
Bäst att jag kryper i säng nu om jag ska ha någon energi till morgondagen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-09-01 @ 15:28:25

Hoppas du fick mycket energi med tanke på hur dagen blev!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!