23 aug

Tiden bara flyger förbi!
För att sumera de gångna dagaran lite kort så har vi jobbat, jobbat och jobbat...

Men nu till det roliga! Jag har länge funderat på vad jag ska hitta på med Millan, tycker det vore kul att göra något med henne. Så häromdagen hörde Fredrik på radion att man sökte vårdhundar. Perfekt, tänkte jag, det skulle passa Millan som handen i handsken. Steg ett blir att mentalbeskriva henne i Alvesta på lördag för att se om hon passar som vårdhund. Sen blir det till att träna för att slutligen göra ett prov där man (förhoppningsvis) blir diplomerad. För er som undrar jobbar en vårdhund främst med rehabilitering av patienter i olika åldrar men även på äldreboenden o.dy.l.

Insåg oxå idag när jag tömde kameran att jag inte har lagt upp bilderna från Toves födelsedag ännu, så här kommer de!
Kram



Födelsedags-trädgårds-möblerna



Amelia och gammelfarmor Evi



Mormor Helena och gammelfarmor Evi



Mormor, morfar och gammelfarmor



Klätterapa:)



Klätterapa i lite mindre format...



En arg Pippi-Tove:)


Kommentarer
Postat av: Helena
2010-08-23 @ 21:12:29 URL: http://helenawall.blogg.se/

ÄÄäääälskar arga pippi-Tove!! Underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!