16 aug

Vaknade vid 11.30 idag med världens huvudvärk och hela sovrummet fullt av flugor:( Efter en stund insåg jag att det var lika bra att stiga upp, verken flugorna eller huvudvärken tänkte ge sig av...
Efter ett par alvedon blev det lite bättre och jag hann både rasta snabeldraken och fixa tvätten innan barnen hämtades på dagis.
Precis innan jag skulle köra till dagis ringde en hysterisk dagisfröken och sa att Amelia hade slagit i en tand och att den satt löst. Efter lite lirkande kom det dock fram att det varken blödde eller att tanden inte höll på att trilla av. Ringde iallafall till tandläkaren som tyckte de skulle ta en titt.

Som den ofelbara jägarhustru jag är hade jag totalt glömt bort att bockjakten börjar idag...
Min kära man kom dock hem från jobbet, bytte kläder och talade vänligt om att nu gick han till skogen...
Nåja, man kan ju inte komma ihåg allt;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-08-19 @ 11:52:32 URL: http://helenawall.blogg.se/

Jag har vart med om den där tandhistorien 4-5 ggr med Tillis, ett under att de sitter kvar enligt mig.

Ang bockjakten så kan jag bara säga att den gick oss inte förbi eftersom grannen har danskar här då, så vi fick fint plocka ner vår sommarhage vi lånat, utifall att inte bocken kunde hoppa över..Ehhh, ja vi har skumma grannar..

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!