15 aug

Nu är första natten på jobbet efter nästan 6 veckors semester avklarad. Det enda som hade ändrat sig sen jag gick hem var att semestervikarierna, som i början av sommaren knappt sa ett ord, nu hade kaxat till sig och trodde de ägde stället...
Skönt är det iallafall att vara tillbaka till vardagen med allt vad det innebär.

Emelies nya häst, Mini, kom igår och idag har det blivit en premierridtur. Tyckte det var bäst att han fick bekanta sig lite först så jag tömkörde Corinne medans Emelia red. Hon är verkligen en liten pärla Corinne och nu var det hon som var den väluppfostrade;)

Som vanligt betyder söndagar i Göljahult pizza, så Fredrik är på väg till Tingsryd för att hämta och jag ska hoppa in i duschen innan en ny natt på jobbet. Denna gång utan vikarie...
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie
2010-08-18 @ 15:26:07

Hahaha läste lite fel och trodde du skrev att jag var en pärla först!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!