Påskafton

Vilket underbart väder!! Perfekt påskväder med sol och +18 grader:)
Igår hade vi en MYCKET trevlig kväll ute, tillsammans med bl.a. Helena och Markus, på Harrys. Fast jag blev påmind om varför jag inte tycker om att gå ut i Växjö: en hel drös med slemmiga typer som försökte taffsa vart man än vände sig...
Nåja, kul hade vi iallafall, var hemma runt halv 4 i morse och dreck en hel del Tequilla. Fredrik hade visst lite ont i håret idag, själv mår jag prima förutom att den minimala sömnen jag fått de sista dygnen börjar göra sig påmind...

Idag har vi haft familjen på påskmiddag. Jag gjorde en superläcker apelsincheescake till efterrätt; väldigt lyckad! Såklart var den väldigt enkel annars hade jag aldrig gett mig på det;)

Igår hämtade vi ju oxå hem lilla Muffins. Tanken var att han skulle bo tillsammans med Drottningarna tills Nafna åker hem, men den planen fick drastiskt ändras...
När jag kom dit nu på em försökte han betäcka både Schex och Nickan vilket inte var uppskattat! Detta resulterade i att han fick en hel del stryk, men inte gav han upp för det. Så det var bara att hämta släpet och ta hem honom. När han skulle gå förbi stona här hemma blev han alldeles galen.
Så nu går han ensam i en hage och skriker efter flickorna. Hmm, vi får se om detta kommer funka...

I morgon hoppas jag att vi ska bli en häst fattigare, om hon bara sköter sig;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!