Har inte hunnit med...

...att blogga denna veckan! Trots det vet jag knappt vad vi har gjort som har upptagit all tid...
Det enda jag vet med säkerhet är att jag börjar få ångest över kin dekleration! Kan kanske bero på att jag inte ens har min bokföring i ordning? Fast i torsdags var jag och Ann-Sofie på ett ganska bra info-möte på skatteverket ang när man ska deklarera sitt företag för första gången. Vi fick en hel del bra tips, framför allt på hur man undviker en mamma skatt;) Nu behöver ju inte jag oroa mig för att jag ska betala, hade ju knappt en enda krona i inkomst förra året, bara massa utgifter...

I onsdags var vi hos Ninni och lämnade hem Nafna som ska gå med hingst ett tag för att (förhoppningsvis) bli dräktig. Tanken är att hon ska komma tillbaka hit när hon är klar och sen får vi se hur länge hon stannar. Amelia var lite besviken över att Tinna var i skolan, men hon var glad att träffa Mia och hade ett stort äppel med till henne.

Eftersom jag har jobbat fredag och lördag natt har helgen varit lugn. Fredrik och co var på återträff på Ryssby igår, 10 år sedan ge gick ut; usch vilken gammal man jag har;) Kul hade de iallfall och var väl lagom trötta idag...
Idag har Fredik plockat ut gödseldpridaren för nu måste hästskiten ut innan det ska plöjas.

Vi får ju inte heller glömma att det har varit grillpremiér i Göljahult idag! Det är verkligen något speciellt med den första grillningen:) Till köttet blev det klyftpotatis och grillspett med champinjoner och lök, Fredriks speciallitet!
Det var nog allt för idag, undra om det är något bra på TV'n ikväll?
Kram

                                   
                
                                                                       Grillmästaren i full fart

                                   

                                                                Hungrig Tove väntar på mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!