Fönsterputsning...

...har det verkligen varit här idag! Mamma är här tills i morgon vilket har resulterat i 16 skinande rena fönster och nyupphängda gardiner. I morgon blir det lite städning och sen en tur till Ormeshaga för att inhandla lite nya blommor till mina fina fönster.

Förövrigt har vi bestämt datum när Helena ska hämta Donna och det blir den 24 april:) Känns skönt att veta att hon kommer till en bra familj där hon kommer bli behandlad som en prinsessa;)

Nu är alla min krafter slut så nu ska jag slänga mig i soffan och slöa en stund innan kudden kallar!
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2010-04-13 @ 01:35:02 URL: http://helenawall.blogg.se/

Det kan jag garantera att hon kommer att bli!Ers Majestät av Balsta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!