8 april?

Är det den åttonde april idag?? Jag är ovanligt förvirrad just nu, beror nog på att jag har tusen saker som ska göras och ingen tid...

Amelia har varit på ridlekis idag och ridit Malin, en liten shettis som är sååå söt. Hon var jätteduktig (Amelia alltså) och tyckte det var superkul att de äntligen har börjat igen. Tanken var ju att hon skulle kunna ha med Muffins dit, men den planen får nog ändras. Troligtvis kommer han få flytta tillbaka hem igen eftersom han inte går ihop med de andra hästarna:( Tråkigt men det måste ju fungera annars blir det inget bra...

Tog massor av fina bilder häromdagen, men som vanligt går inte min kamera och min dator ihop så jag får trixa lite med det i morgon.

Förövrigt händer det en hel del här; jobb, skola, massa måsten och en ny häst... Just precis; nästa vecka kommer troligen en avkomma till Nickan som ska ridas och sen säljas. Som ni förstår är Fredrik överlycklig...

Nepp, nu ska jag kolla på "Paradiset"  och pussas lite med min underbara man;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!