Trist...

Vad det är tråkigt med folk som inte kan respektera andras åsikter:( Jag har en bekant som oxå bloggar. Hon är ganska frispråkig på sin blogg och skriver precis vad hon tycker o tänker men tyvärr finns det tydligen folk som retar sig på det. Varför läser man någons blogg om man inte gillar vad som står där? De flesta bloggar ju faktiskt för sin egen skull och inte för andras, det är ett sätt att släppa på trycket o att uttrycka sin åsikter o tankar. Visst är det roligt när man har många läsare, men det är inte det som är poängen. Nu har det gått så långt att hon överväger att sluta blogga o det tycker jag är synd. Jag läser alltid hennes blogg o den är både rolig och intressant! Mitt råd är väldigt enkelt:
Skriv vad du vill o strunta i vad andra tycker! Man behöver ju faktiskt inte nämna några namn i sin blogg om man skriver något negativt (det brukar hon inte heller göra), så behöver folk inte ta illa vid sig eller känna sig utpekade.

Som om inte detta var trist nog har Tove varit hos doktorn idag. Hon har en elak luftvägsinfektion och fick medicin. Det verkar som hon har fått samma sak som Amelia, luftvägsbekymmer som visar sig vid förkylningar. Vissa människor har öronbarn och jag har halsbarn. Hoppas nu bara att det inte utvecklar sig till astna som det har gjort på Amelia. Peppar-peppar har Amelia faktiskt hållt sig ganska frisk och sluppit medicinering nu på ett tag...

Nu är det dax att köra Amelia till dagis o sen ska Tove o jag krypa ner i soffan och mysa:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-09-23 @ 13:02:50 URL: http://helenawall.blogg.se/

Halloj där!

Vad gullig du är!Ja alltså det värsta är att jag skrev något bra om någon annan, inga namn, och då tyckte den personen att jag nervärderade honom..Människan ifråga är snart 60 bast!Snacka om barnslig.Han har blockat mig på facebook efter detta, och även min man...Helt j-a otroligt!



Stackars barn!Vår Alfons var öronbarn, från 8 mån-1,5 års ålder hade han konstant öroninflammation..Gissa vem som satt uppe hela nätterna och blev galen???

Hoppas det ger sig iallafall, det är aldrig kul med sjuklingar, det finns ju så mycket dem vill göra jämt..



Bloggen lever vidare, på grund av att en så obetydlig person som den där kufen, inte ska få påverka mig mer än han redan gjort..

Ha det bra!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!