jaha, då var...

...friheten nästan över:) Vilken minut som helst kliver mannen i huset in över tröskeln och allt återgår till det vanliga. Fast det ska bli riktigt skönt att ha honom hemma igen:) Hur det än är så får man lite perspektiv på sitt förhållande när den ena parten är borta och man inser (förhoppningsvis) att det nog iallafall är bäst att ha honom hemma. Jag vidhåller dock att det är nyttigt att vara ifrån varandra ibland för att ha en chans att sakna den andra, det gör det så mkt bättre när man träffas igen! Hoppas nu bara att han inte är alldeles slut efter allt jagande...

Nu börjar stallet bli fullt... Vi hämtade hem Mini idag och dessutom har jag köpt ett ponnysto till. Insåg motvilligt att vi kommer ha 7 hästar i fem boxar... Försök få ihop den matematiken om ni kan! Tur att man har extra resurser att ta till i form av snälla grannar med stall...
Amelia var iallafall överlycklig över att få hem Mini igen, hon tycker verkligen om den lilla damen och vem skulle inte göra det?? Något sötare får man leta efter! Fast det såg lite kul ut när Millan stod brevid henne; och hunden vad större än hästen:)
Passade oxå på att köpa lite nya grimmor till pållarna inför hösten + lite annat "bra-att-ha". Det börjar dock bli lite mkt av den varan i stallet nu, funderar på att annordna loppis:) Det är inte klokt vad man samlar på sig, men så har det ju oxå passerat en hel del hästar genom mina händer under åren:))

Nej, nu ska jag göra iordning lite mumsiga mackor till min kära sambo så han blir glad när han kommer hem.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ninni
2009-09-11 @ 15:10:13 URL: http://marklanda.blogg.se/

Nu får du allt uppdatera mig, tre barn? Amelia???

7 hästar och ponnier???



Kram

Postat av: Ninni
2009-09-11 @ 20:05:36

Nu är jag uppdaterad!!!!

Ser ut som om du har två riktiga prinsessor, precis som jag!

Islänningar är behändigt... säg till mig innan du ska köpa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!