Feber och skolarbete

Jag har spenderat dagen i skolan idag. Trotts min kraxande hals och envisa hosta gick det riktigt bra och vi fick mkt gjort. hade ett ganska stort grupparbete kvar att slutföra och det gjorde vi! Fick även klart min sista individuella uppgift så nu kan jag ta det lite lugnt fram till tentan på fredag. Känner att jag har läst allt jag kan läsa och huvudet är för tillfället fullt:)

Tove dras fortfarande med sin feber, hon har sovit hela dan idag oxå, så hon har varit hemma från dagis med pappa. Även han känner sig lite dålig (inbillningssjuka??) så han blir hemma i morgon oxå.

Just nu tittar vi på "Kändisjungeln", vilket skitprogram! Det måste vara höjden av löjliga TV-påhitt, vad kan möjligen komma efter detta?? Enda ljuspunkten skulle isåfall vara Thorleif, han är helt enkelt störtskön:)

I morgon blir det pyssel med hästarna. Nickan och Schex har fått flytta ut igen eftersom alla inte får plats i stallet, så imorgon ska jag fixa iordning i deras nya stall så det få komma in igen. Tycker lite synd om dem, ingen av dem har ju särskillt mkt päls som håller dem varma o nätterna börjar bli ganska kalla nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!