Dagarna flyger förbi

Oj då, det har visst går fem dagar sen jag bloggade sist! Dagarna bara flyger förbi, var tar de vägen?? Här har iallafall hänt lite av varje, som det oftast gör:) Hästarna har nu flyttat in för vintern. De var allihop glada över att få komma in på kvällen och lika glada över att få gå ut på morgonen igen:) Det är kul hur fort man kommer in i de gamla gängorna igen, första dagen man ska mocka alla boxar är det döjobbigt men sen går det av sig själv. En av de nya ponnierna kommer till helgen så imorgon blir det till att fixa iordning i vårt andra stall inför hennes ankomst.
Amelia ska åka till Thess med Mia idag och rida. hon har kommit till den punkten i livet när mamma inte duger som hjälp längre. Allt jag säger när hon rider är fel:) Eftersom hon är så duktig vill jag inte att hon ska tröttna för att hon blir arg på mig så därför får Thess rycka in...
Skolan går som en dans... (man kan ju låtsas) Det gäller verkligen att hålla tidplanen exakt för att inte hamna efter, men kul är det!
Vår snälla man i huset drog ju med sig en dunder förkylning hem från Norrland så vi har legat hela familjen. Nu är det hyfsat bra med bara lite rinniga näsor kvar. Ingen svininfluensa iallafall:))

Förreste, Helena, jag köpte min Orbitrek på Twins (TV-shop). Är jättenöjd med den! För er som är intresserade kan jag medela att jag nått mitt mål med att gå ner 8 kg!! (Lyckades tillochmed nå mitt mål tidigare än jag tänkt)Så nu blir det en tatuering när jag bara kan bestämma mig vad och var...Det bästa är faktiskt inte att jag lyckats med mitt mål utan att det känns så bra. Jag är mkt piggare och gladare och har SÅ mkt mer energi:)

Nu ska jag fixa med tvätten och fundera på vad vi ska äta till middag idag...
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-09-16 @ 10:20:29 URL: http://helenawall.blogg.se/

Hej hej!

Tusen tack, jag ska gå in och kolla på den..Min bantning går käpprätt åt helsicke..Börjar ju jobba snart och då ramlar allt av igen, men jag mår peck just nu..Blir så avis på ditt stall och hästar och allt, men här finns inget utrymme för sånt, jag får backa och vänta på min tur så att säga..Men jätte kul att flickan rider och är duktig ju, klart mamma ska hålla sig borta...:P, bra med vänner som kan byta barn emellan sig eller bara rycka in.

Ha det!

Postat av: Eva
2009-09-18 @ 18:36:10

Hej Tessan ! Vad det är kul att läsa din blogg, blir rätt avundsjuk på dej och alla dina hästar, vill också ha häst men vad ska man ställa den tro . Lycka till med allt . Stor kram till er alla från mej.

Postat av: Tessan
2009-09-18 @ 19:08:50

Tack eva, kul att du gillar bloggen:) Du kan ju alltid göra som alla andra, ställa den hos mig... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!