Sömn är överskattat...

Att det ska vara så svårt att få lite sömn! Jag blir snart tokig på mig själv... Även om jag gärna skulle önska att jag var felfri är det tyvärr inte så:( Mitt absolut största problem är att jag tänker för mkt:)! När något har fastnat i mitt huvud verkar det inte vilja försvinna hur jag än försöker. Just nu är det ett gigantiskt bekymmer som gnager mitt inre och detta leder som vanligt till att jag inte kan sova. Har jobbat i natt, inte sovit alls idag och ska jobba en natt till... Tror ni det går bra?? NOT! Nåja, man ska inte gräma sig över småsaker, vädret är ju iallafall fint...

Klockan börjar närma sig 16 och jag ska helst hinna göra stallen innan barnen ska hämtas på dagis kl17. Sen är planen att det ska handlas inför helgen, vilket nog är det tråkigaste jag vet! Funderar allvarligt på att beställa hem mat från ett av de där internet-affärerna som dessutom har hemkörning... Eller kanske inte? Mat-fantasin sträcker sig just nu till pizza...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!