Kaos...

... kan man kalla mitt liv just nu. Jag har alldeles för mkt att göra, dygnets timmar räcker inte till och jag är dödenstressad! Hur får folk sina liv att gå ihop? Fast det är klart, man behöver kanske inte ha 8 hästar, 2 barn, jobba nästan heltid och gå i skolan samtidigt...

Nu till en massa roliga saker! Donna och Stina har gjort tävlingsdebut idag och tanten skötte sig riktigt bra:) Bara lite bus i galoppen och för att vara Donna är det kanon!!! Är så nöjd med Stina, hon gör ett superjobb med henne, de passar som handen i hansken tillsammans:)

Nästa roliga sak är att det ska bli en hel drös med bebisar till våren; Amelia och Tove ska få en kusin (deras första)! Amelia ser verkligen fram emot detta, hennes enda bekymmer är att de bor så långt bort... Även jag ska få två kusiner (!). Känns lite konstigt att få kusiner när man fyllt 25, men det skiljer en del på min mamma och hennes yngsta systrar så därför blir det så här. Dessutom har vi flera kompisar som ska ha barn till våren så nu känner man sig inte så gammal längre:)

Den här veckan består av jobb, jobb, jobb och åter jobb. Jobbar tre nätter på rad nu:( Till helgen blir det Holloweenfest i Göljahult! Ska bli riktigt kul med massor av folk, god mat och annat trevligt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Flisan
2009-10-28 @ 20:57:35 URL: http://bouncys.blogg.se/

Ska barnen få kusiner på din sida eller på F sida?? :)

Postat av: Stina
2009-10-29 @ 07:24:28

Va roligt att du är så nöjd med oss!

Jag hade ju väntat mig att hon skulle busa lite, man måste ju få ha lite kul tycker hon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!