Hektiskt värre

Varför är det alltid så här på hösten? Allt klumpar ihop sig och man har tusen saker att göra, dessutom ska man hinna plugga OCH jobba! Hur får man livet att gå ihop??
Som ni kära läsare kanske förstå har vi lite fullt upp just nu. Det känns som om både Fredrik och jag jobbar dubbelt så mkt som vi brukar (fast vi jobbar precis som vanligt...), alla sliter och drar i oss från olika håll och allt blir lite för mycket. dessutom kom vi på igår kväll att vi skulle möblera om halva huset så nu ser det ut som en krigszon här hemma...
Missförstå mig rätt, jag gillar att ändra om! Det känns liksom lite nytt och omväxlande, men det är inte lätt. Ta vårt TV-rum tex: det är väligt svårmöblerat eftersom det inte finns en enda hel vägg. Vi har provat olika varianter mer inte lyckats hitta något vi trivs med så nu gör vi alltså ett nytt försök. Problemet är egentligen att vi har alldeles för kkt möbler som dessutom inte passar ihop! Så om någon behöver nått kan mi höra av er:)

Måste väl oxå slänga in en liten rapport om de senaste dagarna (kommer inte ihåg vad jag bloggade sist och orkar inte kolla).
I lördags var vi på Boda Borg i Karlskrona för att fira Frida som fyllt 25 år. Vi hade superkul! För er som inte varit på Boda Borg kan jag berätta att det består av olika banor; röda, gröna och svarta. De gröna är kluriga saker, de röda lite mer fysiska och se svarta enbart fysiska. varje bana består av olika rum, där man måste klara varje rum för att gå vidare till nästa, på tid! Det som är bra med Boda Borg, förutom att det är så roligt, är att alla kan vara med. De gröna banorna kan man göra i högklackat och kortkjol:) Efter Boda Borg åkte vi hem till Tobbe och Frida för en fortsatt trevlig kväll.
Söndagen bjöd på middag hos mamma och sen jobbade jag. Även igår var det jobb. Idag har Amelia varit på ridlekis, de red en tur i skogen och Amelia tyckte det var jättekul. Hon hade en häst som heter Gustav och är en minishettis. Ursöt!
Morgondagen innebär pluggande för min del, har en del arbeten som måste lämnas in... Resen av veckan är lite osäker ännu, men till helgen blir det jobb:(

Nu är det dax för hästarna att komma in och sen ska jag mysa ner mig i soffan framför "House".
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-10-21 @ 10:33:42

Ha ha!Ja oxå kommer vi och dimper ner mitt i röran!Ha ha!Ja men det ska bli kul att ses igen!Tror jag såg dig sist på skolan..Typ evigheter sen ju..Japps, men vi syns imorgon!Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!