Fy vad jag har ont!!

Först en liten rapport från årets älgjakts-premiär: andra dagen är över och tre vuxna samt en kalv är skjutna. Fredrik fällde den första, en 4-taggad tjur av modell större. Gissa om han var stolt! Nu har de två kalvar kvar att skjuta, men det verkas som om de får vänta lite. Tur att jag rensade ur frysen häromdagen annars hade inte allt kött fått plats:)

Nu till dagens fruktansvära smärta:( Har tagit bort ett gigantiskt födelsemärke vilket resulterade i 7 stygn. Själva ingrepper var inte särskillt smärtsamt, det onda berodde mer på bedövningssprutorna och det hemska när bedövningen släppte... Kan knappt röra armarna utan att det gör ont:( Tur för mig att jag har en så underbar man som hjälper mig med stallen och hästarna:)
Så nu sitter jag i soffan, tittar på "Äntligen hemma" och äter ostkaka, mums, sen väntar "House" och dagen är räddad.

Har just nu lite höst-ångest över mitt hus. Det finns så himla mkt fint man kan göra utan att det behöver kosta skjortan eller kräver massor av jobb, men jag är kass! Jag är verkligen jättedålig på att fixa och trixa för att få till den där lilla myskänslan. Det blir klart inte enklare när man har en liten terrorist (Tove) som river och sliter i allt...
Har iallafall köpt lite nya växter till fönsterna och beställt nya kuddar och gardiner. Återstår bara att se om resultatet blir som jag tänkt mig.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!