Förklaring...

Efter en hel del kommentarer på gårdagens inlägg kommer här en liten förklaring:)
Jag har en hemlig älskare, som inte är så hemlig eftersom Fredrik känner till honom... Vad har jag honom till? Tyvärr inte det ni tror (hihi)... Nej, honom har jag till att ösa galla över när jag är arg eller deppig, skvallra med, flörta lite o drömma smaskiga drömmar om:) Så nu vet ni det! Ska oxå tillägga att han är upptagen...

Alla borde ha en hemlig älskare, det är väldigt skönt att ha en utomstående att "gråta ut" hos, eller bara skratta med:)  Så nu vet ni hur det är.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-10-08 @ 09:20:35 URL: http://helenawall.blogg.se/

ha ha!okej, då är jag med..

Nej, jag har mina vänner och min man.Han får vara både min man och min älskare då..



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!