Egentid...

Har jag verkligen inte haft idag, fast det kunde blivit. Vaknade strax inna 06 av att Frerdrik ropade från hallen. Han hade såklart försovit sig, skulle lämna barnen på dagis vid kl. 06.00... Det vara bara att stiga upp och hjälpa till med busfröna. Sen kröp jag tillbaka ner i sängen och sov till halv elva! Det var så otroligt skönt. Vaknade dock med otroligt dåligt samvete över att hästarna inte hade fått gå ut... Well, well, masade mig ur sängen och ut i stallet; släppte ut hela högen, mockade och fixade. Nöjd med mig själv åkte jag till svärmor där det vankades kålpudding, gott! Sen var det bara att åka hem och ta itu med skoljobb, har sex uppgifter som borde bli klara snart...

För de som undrar gör stygnen skitont! Så fort jag rör armarna eller rätar för mkt på mig håller jag på att krevera av smärta. Men, men, det går väl över till jag gifter mig;)

Resten av den här veckan bjuder på en hel del både roligt och mindre kul. I morgon ska älgarna styckas så fredagskvällen får ägnas åt kött. På lördag bär det av på äventyr med kompisen som fyller 25 år. målet är hemligt, men jag kan nästan lova att det kommer bli en succe':) Söndagen bjuder på middag hon mamma och till natten blir det jobb. Det var en kort presentation av helgens schema, närmare rapport kommer efterhand.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!