Duktiga jag:)

Aj, vad jag har ont i kroppen idag!! Men gissa om jag är nöjd med mig själv:) Igår hade vi en riktigt slit-dag; började med att pressa hö. Mitt jobb består av att stapla balarna; ca 350 st! Sen skulle vi ha hem en del oxå så när dagen var slut hade jag burit ungefär 4500 kg hö. När höet var klart blev det middag hos farmor o farfar, sen väntade hästarna på att bli klippta. Hur lätt tror ni det är att klippa en minishettis som är 79 ca hög?? Inte lätt... Låg på golvet o kröp:( Varför klipper man en minishettis? idiotiskt, jag vet, men hon får exem så jag är så illa tvungen.

Kvällen spenderade Fredrik o jag i varsin soffa; sovande! Längesen jag var så trött. Somnade i soffan vid 9, sov till 11, gick upp i sängen o sov till 8 idag! Sååå skönt!!

Nu är det dax att hämta Tove på dagis, hon har varit på älgjakt:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!