091008

Här kommer ett kort inlägg:
Solen skiner, barnen är på dagis och jag känner mig som om hela världen höll på att rasa ner på mig:( Vaknade i morse och insåg att nu har den anlänt; min årliga höstdepression (den var inte efterlängtad kan jag lova...) Jag tror jag håller på att bli knäpp! Ingenting känns kul eller inspererande, jag blir arg för minsta lilla och tror att hela världen avskyr mig...
Det enda positiva är att jag vet att det går över! Ska bara försöka se till att det inte går ut över alla andra:)

Igår var vi på bio och såg "Flickan som lekte med elden"; helt ok men inte lika bra som den första. Det var dock en scen i filmen som höll på att skrämma slag på hela salongen, ni som sett den vet nog vilken jag menar. Tanten som satt framför mig hoppade ½ m upp i luften och höll på att ramla ur stolen:)

Nu ska jag inta sängen (jobb i natt).
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-10-08 @ 18:35:31 URL: http://helenawall.blogg.se/

Min mamma brukar säga att en liten tablett som håller en flytande under hösten, det gör faktiskt ingen skada, det gör det däremot att gå runt i sitt töcken och må skit.Det finns ganska svaga piller som bara hjälper en att inte sjunka liksom..

Postat av: Flisan
2009-10-08 @ 20:40:50

vet hur det känns pinglan!!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!