Vilken j-a helg!

Detta har helt klart varit den värsta helgen på väldigt länge:( Lika bra att ta det från början:
Jag vaknade i torsdags em (hade jobbat natten) med värdens ryggont. Eftersom vi hade lyft en del på jobbet trodde jag i mitt stilla sinne att ryggontet berode på det... Så, jag tog ett par alvedon och la mig i soffan. Faktiskt blev det lite bättre och jag tänkte inte så mkt mer på det. Framåt natten tilltog dock smärtan och vi halv fem på morgonen var det olidligt, jag var helt säker på att jag skulle dö! Det var bara till att dra upp farmor så hon kom ut till barnen och sen åkte Fredrik och jag till akuten. Det sista jag minns är att fartkameran blixtrade i Torsjö, sen kommer jag inte ihåg något förren jag vaknade på CLV i lördags morgon.
Tydligen hade det läckt ut blod i bukhålan så de hade tömt över 0.5 l blod! Hur det hade hamnat där vet ingen, men fy fan vad ont det gjorde. På lördagsmorgonon berättade en läkare för mig att de hade gett mig 5 gånger högre dos med morfin än man ger en vuxen karl, och ändå hade jag ont. Då kan ni tänka hur det kändes. Det hela slutade iallafall med två hål på magen med sammanlagt 8 stygn och en väääldigt trött Tessan:) Nu känner jag mig som om en långtradare kört över mig, 3 gånger! Så om någon vill mig något vet ni var jag finns de närmaste dagarna; i sängen eller soffan! Fredrik är så duktig och sköter alla hästarna; mockar och fixar. Tur jag har honom!!

Nu ska jag proppa i mig lite värktabletter och krypa ner i soffan.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ninni
2009-11-01 @ 10:01:09 URL: http://marklanda.blogg.se/

Men åh, krya på dig, kram!

Postat av: Flisan
2009-11-01 @ 15:16:16 URL: http://bouncys.blogg.se/

Du måste ta hand om dig!!

Sluta stressa o sånt, blir juh orolig!

Vila dig riktigt oredentligt nu!

STOR KRAM!

Postat av: Helena
2009-11-01 @ 16:26:29 URL: http://helenawall.blogg.se/

Fan vad läskigt!fattar inte att ni inte ringde ambulans??Ja ja, men som Flisan sa, ta hand om dig och stressa ner lite!Många kramar, ring om du dör av tristess!!Kram och krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!