Utbrott och sammanbrott...

... är just vad jag har haft idag, är åter inne i en period när inget fungerar eller känns kul. Gjorde ett försök att börja på mina skolarbeten idag, men fick ett hysteriskt utbrott efter en stund och höll på att slänga datorn i väggen...
När jag hade lugnat ner mig lite tänkte jag att det kanske vore en bra ide' att ta hand om tvättberget i tvättstugan, vilket visade sig vara helt fel! Kort sagt fick jag ett sammanbrott över all tvätt och lämnade den åt sitt öde:(
Tur att Amelia och Tove var på dagis och slapp se sin hysteriska mamma!!

Efter en hysterisk dag känns det ganska skönt att slå sig ner i soffan och se sitt favoritprogrram; House, vilket är precis vad jag ska göra nu: tillsammans med en kopp kaffe!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!