Ny vecka...

Då var helgen nästan slut:( Känns som om den bara flugit förbi, var tar helgen vägen??
Idag har varit en mysdag; blev ganska sent igår så orken fattades... Fast vi har ändå gjort en del;)
Bjöd svärmor och svärfar på middag; mangokyckling och ris, MUMS! Glömde dock att stackars svärmor inte tål mango så hon fick äta biffar...
Amelia och Tove fick sina adventskalendrar idag. Deras farmor gör varsin med ett paket för varje dag som de får öppa! Hur kommer man på 48 saker att lägga i små paket och hur orkar man??? Tur att hon bara har två barnbarn än så länge:)
I eftermiddags blev det en tur på julskyltning; vilken besvikelse! Vi åkte först till Linneryd, mysigt men inte mycket att ha. Sen en tur till Tingsryd, där vi inte ens stannade eftersom julskyltningen bestod av tre stånd med lotter och inga fina skyltfönster:(

Nu är hästrna nattade och Fredrik och jag ska äta årets sista kräftor. Det är en liten tradition vi har:)
I morgon blir det skola för hela slanten och lite pappersarbete, måste ordna min bokföring...
Kram

Kommentarer
Postat av: Flisan
2009-11-29 @ 22:11:53 URL: http://bouncys.blogg.se/

sån adventskalender gjorde min mamma åt mig och min syster när vi var små, älskade det!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!