Lördag kväll

Tyvärr blev det ingen julmarknad på Lisseberg idag:( Amelias hosta har blivit värre och nu hostar hon så hon kräks. Dessutom tror jag att jag har åkt på öroninflammation, har skitont i vänster öra!
Resultatet av detta är att vi inte har gjort särskillt mycket idag; har pysslat lite i stallet och städat lite inne.

Ikväll blev alltså en lugn hemmakväll tillsammans med Anders. Jag lagade en kycklingpaj som faktiskt blev riktigt god (matlagning är ju inte min starka sida...) I morgon hoppas jag kunna tömköra Samona en stund, hon hade tappat en sko när jag tog in dem ikväll. Tur att Mojje kommer på måndag!

Annars ser veckan ut som vanligt; måndag spenderar jag i skolan, onsdag är det träning och sedan jobb. Till helgen är det kalasdax för hela slanten. Måste hinna köpa födelsedagspresent till Amelia innan helgen.

Har tagit lite nya bilder på lite av varje, ska försöka lägg ain dem i morgon om jag hinner.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!