Fullproppad!

Är just vad min hjärna är nu! Efter tre dagar i skolan med massor av föreläsningar och information känns det som om det inte skulle kunna få plats en enda sak till i mitt huvud:( När jag kom hem hem med barnen från dagis var de på krigsstigen och mitt tålamod låg väl inte direkt på topp...
Ni kan ju själva räkna ut hur stämningen har varit här i kväll:((

Som tur är har underbara Helena tagit ut Samona en runda i skogen idag, mockat stallet och fixat. Hon är helt enkelt underbar!

Måste oxå skryta lite med min duktiga sambo; igår skulle Sofie hoppa Samona. Självklart hade jag förträngt att jag skulle till skolan så Fredrik erbjöd sig att köra ner Samona till ridhuset vilket han oxå gjorde. Det blev dock lite protester när jag sa att han var tvungen att borsta henne och fixa så då ringdes Helena in, men han var ändå jätteduktig!

I morgon är det åter till jobbet efter 2 veckors ledigt, ska bli skönt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!