Adventsfint:)

Gissa om jag är stolt över mig själv idag! Har fått massor gjort men känner mig inte ett dugg trött:) Började dagen med att lämna barnen på dagis för att sedan åka hem och ta plats vid datorn. Gjorde färdigt 2 av min 3 skolarbeten och ett utkast till det tredje. Sen städades det! Nu är hela huset fint till 1:a advent med stjärnor och ljusstakar:)
När huset var klart blev det en runda med Samona i skogen och sen väntade en massa tvätt på mig.

Nu sitter Fredrik och jag vid Tv'n och smuttar på årets första glögg; choklad och lime, mums!
Amelia har blivit dunderförkyld så nu hänger resan till Lisseberg lite lös. Nu hoppas vi bara att hon inte blir sämre eller helst bättre så vi kan åka. Dessutom hade vi planerat att åka till simhallen i morgon för att bada...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!